Tuesday 22 July 2014

Recenze #1


Eos lip balm
Recenze #1
Určitě jste si všimli, že se po světě dost rozšířil balzám od Eosu. Já jsem to zaznamenávala už dlouho, ale nějak jsem se neměla k tomu si ho koupit. A když už jsem se odhodlala, zjistila jsem, že ho v žádném obchodě kolem nemají. No a tak jsem se rozhlížela i v ostatních městech a nic. Až pak mi jedna dobrá duše, prodavačka v DM oznámila, že pokud ví, tak se tady ani v kamenných obchodech neprodávají. Yey!
Ale já to nevzdávala. Takže jsem zabrousila na starý známy E-BAY a trochu se rozhlížela. Řekněme, že ceny jsou velmi… vysoké. 
Ale na základě doporučení, jsem si jeden objednala. Ale ne z E-BAY, nýbrž z online obchodu Kosmetika z USA. 
A musím říct, že jsem udělala dobře. Balíček přišel hned 2 den a já už si mohla užívat svůj dokonalý balzám


Musím se přiznat, že příchuť jsem vybírala asi….pfff…3 hodiny? 
Nakonec jsem našla ten pravý. Honeysuckle Honeydew. 
A říkám vám, že nic nemůže vonět líp. 

Tvar snad všichni známe. Roztomilé vajíčko. Navíc jak jsem zjistila udržuje svou konzistenci i za velkého tepla. Nemám tomu co vytknout. 

A co váš názor na EOS lip balm?

No comments:

Post a Comment