Monday 26 August 2013

Absolutely the best shops with jewelery...

Bižutérie, bižutérie a zase bižutérie... Průměrná dívka utratí za svou bižutérii 500 korun ročně, což je podle mě málo. Já utrácím tak 1000 a to jen průměrně. Bižutérie je zkrátka pro módu důležitá. Proto jsem se rozhodla vypsat vám mé nejoblíbenější obchody, ve kterých si nakupuji bižutérii...

Absolutně nejlepší obchod s bižutérií je Bijou Brigitte. Vše je seřazené podle barev a můžu s jistotou říci, že si tam vybere každý. Absolutně jsem si zamilovala tamnější prsteny a mašle do vlasů. Z BB mám už více než dvacet prstenů a stále vypadají jako nové. Což je velké plus, protože ne všechna bižuterie tak dlouho drží.


Další z mých nejoblíbenějších je Clarie's. V tomhle obchodě dokážu strávit celý den. Mají toho tam tak moc, že být milionář, tak si ho koupím celý. Samozřejmě to nejde a tak tam nakupuju jen tak dlouho, dokud nemám prázdnou peněženku. Možná proto tam chodím až naposled. Najdete tu vše od naušnic až po batohy a kabelky. Plus dobré ceny, které jen tak nenajdete.
Plus pro fanynky One Direction-> v Clarie's toho s nimi mají spoustu. Stačí se jen porozhlédnout (:
Můj další, totálně moc oblíbený obchod s Bižutérií je Gate. V Gate mají růžnobarevé náramky, prstýnky a všelicos dalšího, všechno, samozřejmě, podle nejnovější módy. A ceny nejsou také špatné. Ovšem, co je na tomto obchodě, co se bižutérie týká, nejlepší jsou jednoznačně sluneční brýle. Levné, velký výběr a kvalitní. Ne všechny, ale většina je kvalitní. Ostatně, brýle za 39,- jsou skvělé, ne?


Poslední je I am. Na tenhle obchod jsem poprvé narazila na Slovensku. Jen co jsem vešla jsem měla chuť zase rychle vypadnot. Drahý obchod s malým výběrem. Ale přemohla jsem se a začala jsem prohrabávat stojany. A vyplatilo se. Našla jsem dokonalý ostnatý náramek. A jen za 100,-. Proto vám říkám, že nikdy z krámu neodcházejte bez prohrabání stojanů. Vždy se tam něco pěkného najde (:


Soooo, doufám, že se vám článek alespoň malinko líbil a že zanecháte nějaký ten komentář :))
Bloncka

No comments:

Post a Comment