Thursday 29 August 2013

Rating Song and Clips #1


Už jste si asi všimli,že Bloncka napsala první článek o módě.To znamená,že já musím také přispět se svou troškou do mlýna,jak se říká :)
Protože absolutně miluju Selenu,nemohla jsem na její nejnovější klip udělat recenzi.Takže doufám,že se vám bude ten můj ošemetný názor líbit ;)


Absolutně jsem si zamilovala klip a písničku Come & Get It.Selena totiž vydala nové CD a já byla zvědavá,jak to dopadne s novými songy.Někdo mi říkal,že prý to budou samé odrhovačky,které nepůjde poslouchat víc než dvakrát,třikrát.
Ale když vyšlo C&GI,byla jsem víc než příjemně překvapena.Klip odpovídal Seleninu novému stylu,tudíšsi hned získala mou pozornost.Písnička ještě k tomu tak chytlavá,že mě máma musela mírnit,jelikož se jí nelíbil refrén,který právě já naprosto zbožňuju.
Plus se mi opravdu líbí její písničky bez The Scene...samozřejmě na Hity jako "Naturally",nebo "Hit The Lights" nejde jen tak zapomenout,ale současné songy mi přijdou víc...rytmické :) Nic proti TS,ale je to jen můj názor.

Takže se vracím k Slow Down.
První přichází hodnocení písně.
Písnička je chytlavá,rytmická,a stejně jako u předchozí,výše zmíněné C&GI jsem zabouchnutá do refrénu.Song jsem si zamilovala skoro stejně jako předchozí.
Teď je na řadě klip.
Její outfity jsou skvělé,dokonalé,hodící se...ale prostě mi nějak nesedí na ni.Selena má sice svůj nový styl skvělý,ale u mě v paměti ještě nezemřela Alex,takže mi na ni prostě nesedí.Výstřihy až po pupík,horní vrstva vlasů sepnutá nahoru a zlaté šaty s opravdu velkým dekoltem.Na Sel se mi nejvíc líbí ty rádoby arabské šaty se spojenými rukávy a  ne výstřihy ke kolenům.
Takže s oblečením to(malinko)přehnala.
Další hodnotím prostředí klipu.
Pokud se nepletu,je to Francie-konkrétně Paříž,jak jinak.Skvělé místo knatočení videoklipu,hlavně pokud je takového rázu jako Slow Down.
A konečně-tanec <3
Sel je v tomhle klipu prostě dokonalá tanečnice.Hlavně v těch částch,kde má na sobě ty volné turecké kalhoty a černý nátělník.Je vídět,že na tanci dost zapracovává a její CD se bude hlavně usměrňovat ve směru tance.Tedy,doufejme.
Další co Seleně vyčítám je její kroucení u té pouliční zdi.To mě prostě dostalo...doufejme,že se z ní nestane něco podobného jako Miley Cyrus.
Výsledek:78%
Odpočet:100-22%(za outfity a kroucení u zdi)
To je vše,co k tomu můžu říct.
Zapomněla jsem na samotný klip.XoXo Watching ;**


Takže.Toto byl můj první článek.Doufám,že mě za můj názor nebudete hned odsuzovat,ale je to prostě můj názor.Chci vám říct,že si budu vážit každého komentíku a vůbec jakéhokoliv názoru nebo hodnocení.A teď nejdůležitější otázka:o čem psát příště?Právě jsem uhodila hřebíček na hlavičku.Co hodit malou anketu? :)
Kesha-Crazy Kids
Demi Lovato-Made in The USA
The Wanted-We Own The Night
Zendaya-Replay...
...nebo taky úplně o něčem jiném? Je toho tolik...třeba do té doby vyjde nějaký fakt peckový videoklip a bude se zase na něco těšit.
S láskou vaše Music Blogerka 
Bruneta 

No comments:

Post a Comment