Monday 23 December 2013

JPI! New series? + Culture For X-mas!

Ahojky! Po dlouhé době se hlásí Bruneta! :3
A přichází s novou sérií :D (Jako by jich už nebylo dost :D)
Ale toto je něco nového...něco nevídaného! :D
Je to JPI!!!

V čem to spočívá?
Jde o novou sérii,která na mě přišla z ničeho nic :)
Znamená to: Just Play It!,v překladu "Prostě to zahraj!"
Moje role na tomto blogu je hlavně hudební,tak proč se nezhudebnit?
Hudba je celý můj život a určitě bych si ho bez ní nedovedla představit ;)
A tak mě napadlo proč se o mé "umění" nepodělit s vámi? :)
Uznejte,že lepší nápad jsem dostat nemohla :D
Jak často JPI bude?
JPI se budu snažit přidávat jednou za měsíc. Zítra dostanu novou kytaru,takže pokud zbude čas,první video tu bude ve středu či ve čtvrtek...ale je možné,že mě natočí až Bloncka,se kterou se doufám co nejdřív uvidím :P
První díl...?
První díl bude vcelku velmi jednoduchý :3
Jedná se totiž o píseň We Are Never Ever Getting Back Together od Taylor Swift. :)
Můžu vás ujistit,že i pokud jste na kytaru nikdy nehráli,tuhle písničku zvládnete levou zadní ;)
Vysvětlím vám základní akordy,prstoklad,rytmus a hlavně vyjádření.
Něco na závěr?
Jop ! :)
Snad jen,že doufám,že tohle organizování bude mít nějaký smysl :))
Na zítřek vám přeji krásné vánoce,bohatého Ježucha a hlavně klid a pohodu s rodinou. :)
Typy na Vánoce:
Music->Pokud narychlo sháníte vánoční hudbu ke Štědrovečerní večeři,můžu vám doporučit naprosto perfektní CD od Justina Biebera: Under The Mistletoesong od Kryštofa a Tomáše Kluse-Cesta nebo klasickou Mariu Carey, All I Want For Christmas Is You ! :)
Movies->A filmy? Naprosto dokonalý klasický Polární Expres,americkou komedii Santa Claus nebo kreslenou pohádku Vánoční Rolničky. ;)
Odkazy na stažení máte níže,tak stahujte,ať máte pěknou Vánoční Náladu! :)










No comments:

Post a Comment