Wednesday 4 December 2013

DIY Christmas project

Sooo, Vánoce už jsou skoro tady! Zbívá přesně 20 dní a já jsem pro vás připravila něco na zpestření.


Episode 1 - Sobí hlava

Nápad na tohle DIY přišel z tohohle obrázku

 Našla jsem ho nedávno na WE♥IT a hrozně se mi ten nápad líbil a tak jsem si řekla, proč to nezkusit.:)




 1 - 2. Barevná tuž a třpytkové lepidlo [dají se použít i normální třpytky, mám odzkoušené, jen je to malinko složitější a máte při tom zapatlanou většinu věcí kolem vás] -> můžete si vybrat co budete používat, s tuží je to o dost jednoduší, ale podle mě je to stejně hezké :))
TIP! Pokud nevlastníte barevnou tuž, použijte tempery nebo kvalitní vodovky, které hodně barví. Pozor ale na rozpíjení
3. Štětce různých velikostí
4. Zlatá fixa -> tady můžete použít jakoukoliv fixu budete chtít, já použila zlatou, protože vypadala vánočně, ale můžete klidně použít i obyčejnou černou
TIP! Pokud nechcete aby byl obkres vidět, použijte bílou pastelku, či obyčejnou tužku
5. Nůžky
6. Šablonka -> já jsem si svou vytiskla z internetu (ZDE) a mírně si jí upravila, ale pokud chcete, můžete si svou nakreslit
7. Čtvrka, či karton -> osobně se mi lépe pracovalo se čtvrtkou, protože karton hrozně saje, tudíž spotřebujete třikrát tolik barev

Postup:
Vystříhneme si šablonu, kterou si vytiskneme, či nakreslíme

 Obkreslíme si šablonku na vybraný papír, POZOR na to, abyste si obrázkem nehýbli!


Máme obkreslenou sobí hlavu.

Dále si vezmeme námi vybranou barvu (fotila jsem s tuží, pokud používáte třpytkové lepidlo, musíte si nanášet velkou vrstvu - pokud používáte lepidlo a normální třpytky postupujte pomalu a natírejte si malé kousky)
Poté necháme přes noc uschnout a....
...VOLALÁ!

(Jsou zde všechny tři typy, co jsem vám popsala - zlatá jsou třpytky s lepidlem, stříbrná jsou třpytkové lepidla a červená je tuž)

nooo, doufám, že se líbilo :) Já osobně jsem nadšená, takže jsem si jich udělala hned několik :D

Jestli byste měli nějaké připomínky, nebo nápady, jak vylepšit rohodně napište do komentářů a já váš typ do článku zařadím :))

Bloncka ♥

No comments:

Post a Comment