Wednesday 11 September 2013

Shops with music...my drug :)*

Protože Bloncka je v Anglii,tak jsem se rozhodla nečekat a napsat další článek. Je o mých zkušenostech s obchody s hudbou.

První je samozřejmě Ebay.
Tam seženete fakt všechno,ale má to spoustu nevýhod.
Například pokud vám není 18,nemá cenu zakládat si tam účet.Musíte mít svou kreditní nebo debetní kartu a bankovní účet, což moc nedospělých nemá.
Proto na Ebayi nakupuju jen přes mamku a nebo vůbec ne.Ale CD jsou tam levná a někdy minimální poštovné.Mám v plánu koupit si tam jedno přes rodiče.
Další je na 100% podle mě aukro nebo ,bazar.cz.Tam mám objednané CD za 150 Kč! To je podle mě neuvěřitelná cena na to,že stálo 350... :)
Na aukru toho je dost podle toho jaké sháníte. Např. Taylor Swift,moje velmi oblíbená zpěvačka, tam ani jedno nemá.Teda pokud ho tam někdo nepřidal.Nebo Ed Sheeran.Prostě velká nevýhoda-nenajdete tam většinu svých oblíbených interpretů.
Další je Bontonland.Ten najdete i tady u nás,což je velká výhoda pokud jde o poštovné.Ale zase tu máme několik nevýhod-cena.CD jsou nová, to je to, o co tu jde.Proto stojí 350,někdy i víc, někdy méně. Ale pozitivní jsou tam ceny dádkových předmětů-hrnky, náhrdelníky,klíčenky atd... ;)
Seženete tam toho hodně, pokud vám o tyto věci jde.
A teď něco neobvyklého- vždy třeba v Datartu,Elektro Worldu a jiných podobných obchodech nezapomeňte prohrabat koše s DVD a CD-vždy se tam najde pěkný kousek za dokinalou cenu.Tuhle jsem tam objevila Justinovo DVD Never Say Never za 99 Kč! Měla jsem to stáhnuté v notebooku,ale televize je televize.
Takže doporučuju prozkoumat každý koš se slevama.

No comments:

Post a Comment